My world, My Rules

I am what ever I say I am

Satt och läste gamla sms, och hittade sms ...

Publicerad 2012-05-23 15:09:40 i Gott och blandat

Satt och läste gamla sms, och hittade sms från Narciss, fyra stycken. Läste dem, mindes hur mycket jag tyckte om honom, hur galna vissa av våra idéer var. När jag träffade honom kunde jag inte riktigt tänka klart. På något sätt ville jag visa att jag var lycklig utan honom, men behöver han ens veta det? Vad tjänar han på det? Vad tjänar jag på det? Aboslut ingenting, det kan jag lungt konstatera. Jag fattar inget längre och ibland önskar jag att jag kunde sluta vara så förvirrad. Messi är iaf helt ute ur bilden och det känns helt ok. Jag önskar bara att han kunde fatta vilken idiot han är, hur han bettet sig men sen kommer samma frågor som Narciss... Vad tjänar man på det? Ingenting för Messi lär inte tycka att han gjort något fel. Enl moster vill Messi att jag skulle säga att jag blev ledsen för att just HAN inte var där. Över min döda kropp, jag kommer inte säga ngt till den idioten,och jag snackade med mr E och han sa att Messi tillhör fegkategorin och ja det stämmer!Så han brände alla broar lille Messi...C'est la vie! Och jag står fast, lycklig...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela