My world, My Rules

I am what ever I say I am

SIMS 3 och The Hunger Games

Publicerad 2012-05-17 22:38:45 i Gott och blandat

Vilken dag! Var hemma i princip hela dagen. Jag gick och tvättade men resterande dagen så har jag tillbringat den framför datorn.. och SIMS 3... Behövde spela på allvar... Trött på alla mina husdjur... GAH! Vadå släkt?! Om man vill para djur behöver de inte vara kära! Och om katterna är hungriga går de inte automatiskt till matskålen utan jamar! En riktig katt behöver inte att man pekar var matskålen är... Det är mer en fråga hur man gömmer maten...

The hunger games, jag säger bara wow! Läste klart boken på engelska igår och kan säga att boken är SÅ mycket bättre! Men ja ja. Filmen var helt ok, fattar... De måste göra den för 13-åringar... SUCK! Bara två böcker kvar...

<3 Hunger games!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela