My world, My Rules

I am what ever I say I am

Söndag... eller ok måndag

Publicerad 2012-05-21 00:58:59 i Gott och blandat

Dagens middag gick bra, dock var det inte jag som gjorde själva middan. Det blev moster, men det var helt ok...

För er som inte vet vad som hände med Messi, kortfattat: HAN KOM INTE! I know! Han kom inte, och sa iinte ens varför... tills jag messade men jag orkar inte med honom så jag orkar inte mer. Nope, orkar inte bry mig alls för han skrev den dummaste sms till mig. så nej!

Och sen har jag bråkat med mamma... Inte så bra jag vet men ibland händer det... Saken är att eftersom jag bor själv så ser jag inte henne varje dag så då måste jag ringa och se hur hon mår och nuförtiden så orkar jag inte mer. Orkar inte vara efter folk och försöka lappa ihop saker som egentligen inte går att lappa hela tiden. Försöker fixa en del av mitt liv men jag vet inte... Jag vet verkligen inte.

Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela