My world, My Rules

I am what ever I say I am

I am.. Idunno

Publicerad 2012-11-03 13:20:46 i Gott och blandat

Det är roligt hur livet kan utvecklas på så många sätt. Jag har fått låna en fiol, och det är sjukt hur fort jag minns var jag ska placera mina fingrar.. Måste försöka öva varje dag, men det gör ont... Japp... För min hud är inte lika tjock... Om du tänkte på något annat så har du a dirty mind!!! Uhu, jag menar just DIG!... Im just kidding.... vill sova.. hahahahaha... trött...
Tror att jag spenderat en massa timmar och gjort inget alls... Eller ok... Kollat på HolaSoyGerman på Youtube... han e rolig asg asg asg xD

Skriver sen hahahahaa

Kommentarer

Postat av: Eli

Publicerad 2012-11-04 01:04:15

O.M.G.. why did you.. just no.. yuck.. gross.. why???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela