My world, My Rules

I am what ever I say I am

Ja ä inte bitter

Publicerad 2012-11-18 12:09:14 i Gott och blandat

Ok, jag ska erkänna att jag har börjat bli ganska bitter och orkar inte med människor. Jag sa det på en liten spelkväll hos en bekant. Jag sa att jag var trött på människor. Och jag är trött på människor, mer å mer. Ibland vill jag vara helt ensam i en högteknologisk värld där allt går själv och jag gör lite av det jag vill. Men det är bara möjligt vid en futuristisk framtidsvision där mänskligheten har blivit utdöda av ett virus och jag är den enda överlevande. Eller så vart det en elektronisk puls som inte påverkade vissa människor, som jag då och resten av världen fortsätter som vanligt då det är robotbemannat och allt viktigt i jorden underhålls av dessa maskiner som inte fattar hur allt egentligen står till utan tror att allt är som vanlig, men ibland blir det en belastning och en puls skjuts ut för att stabilisera maskinerna. Awesome nu skulle jag kunna skriva en ny roman. Om jag nu skriver klart min triologi först. Ha ha ha.
Men det är klart. Det är trist mot slutet att vara helt själv. Ingen att prata med. Eller få svar på frågor å så.
Men iaf. Ett tag vill jag vara själv. Helt själv. Får åka till rymden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela