My world, My Rules

I am what ever I say I am

Kräksjukan?

Publicerad 2012-11-08 22:41:05 i Gott och blandat

Hemma. Dag 2. Idag har jag spytt som en vattenkran. Har inte ätit mycket men jag lyckades spy upp det lilla jag åt. Mår inge vidare. Sover i princip hela dagen. Fick ställa in allt.
Drack vatten och det gjorde saken värre. Sprang till toan och kunde inte ens hålla det inne i munnen. Det sprutade häftigt mot alla håll i hallen och tillsist nådde jag handfatet och tömde magsäcken.
För er som har varit hemma hos mig vet att min lägenhet är liten. Att jag inte ens hann till toan förbryllar mig. Så här dålig var jag 2009. Usch. Synd att jag inte har whisky hemma. Nån som vill köpa ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela