My world, My Rules

I am what ever I say I am

Vad pågår?

Publicerad 2012-11-04 13:37:43 i Gott och blandat

Jag har försökt att skriva på ett tag och tänker på det som kalle sa till mig. Att jag kanske håller på att bli galen. Tänk om det är så. Tänk om jag håller på att bli galen. Nej. Det kanske jag inte alls håller på att bli. Eller? Jag vet inte. Känns ibland som att jag inte vet vad som är sant eller ej. Vissa av mina vänner känns så jobbiga eller taskiga eller får mig inte alls att må bättre. Genomgår jag just nu ett slags test som ska visa mig hur jag kommer bli sen. Varför varför varför?
Sen finns min andra kamp som är ett relativt synligt problem. Japp. Min vikt. Är egentligen inte nöjd med att se ut som jag gör men klarar inte av dieter. Varför? Varför går det inte längre. Hela min kropp ber mig att gå och lägga mig trots att jag sov 10 timmar.
Vad är det som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela