My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dagens dag

Publicerad 2012-10-16 13:49:10 i Gott och blandat

Vilken dag det kommer bli idag. Jag är på arbetsplatsen, i väntan på uppgifter, och snart kommer jag bli så mycket bättre på att hantera nya ärenden. Det lilla komiska idag var att ett ärende gällde en bekants man (hahaha, vad jag låter gammal när jag skriver såhär). Vilket fall som helst. så hoppas jag att det kommer gå bra :) Jag skriver inte såklart vad det gällde, men jag tycker att det är spännande. Ok, spännande kanske är fel ord men jag tycker att det är intressant hur människor kan vara så dumma...
Senare ikväll ska jag spela spel med mina kära vänner. Längesen jag träffade hela nördgänget och det kommer bli roligt. Jag kommer förmodligen spela mutchkins. :)
Nä, ska försöka se om det finns något jag kan göra :)
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela