My world, My Rules

I am what ever I say I am

Det var ett tag

Publicerad 2012-10-02 09:00:56 i Gott och blandat

Jaha. Det han. Gå en halvmånad innan jag kom på vilket lösen jag hade. Japp. Orkade inte be om ny, nej jag skulle komma ihåg mitt lösen. Jepp...
Ok en snabb resumé om det viktiga.
Har varit förkyld i princip hela september. Nu vill jag inte ta en dag hemma. Känner ett viss press men jag vet inte om jag ska ignorera allt eller bara lixom carry on.
Jag förlorade rösten under helgen. Den är inte helt återställd men nu kommer det ut ord och inte bara gnäll.
Ska till jobbet nu och kan knappt prata. Jag vill egentligen vara hemma och krya på mig men nej, kan inte, måste vara fröken duktig. Blir något irriterad.
Eller jag är fortfarande irriterad på frk Sheldon. Det är så fult att säga saker till en person som inte ens kan försvara sig. Jag kunde inte prata igår, och idag kan jag prata lite. Försöker inte prata då jag vill inte förstöra stämbanden. Men sympati fick jag inte från frk Sheldon. Nej jag hatar inte henne men jag blir så sur. Irriterad. Miss Sheldon you made me very vexed.
Nej inge mer negativt, vill starta dagen bra.
Fick en radonmätare idag. Eller två. De ska mäta min radon så ja, vi får se hu skadligt det är. Yey.
Nej nu orkar jag inte skriva mer!
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela