My world, My Rules

I am what ever I say I am

Hemma

Publicerad 2012-10-03 22:10:02 i Gott och blandat

Har varit hemma hela dagen, förkyld. Kunde inte sova under natten, med en löpande katt och feber så var det inte enkelt. Hon skriker så mycket! Men iaf, lyckades sova en del under dagen. Men imorn ska jag inte ligga, utan vara hemma men uppe... hoppas jag. Kommer vara hemma imorn och fredag och verkligen bli frisk. Har nästan fått tillbaka rösten och är glad för det. Men Chibiz... åååh... Att ha en kåt katt är inte kul, vill spara ihop pengar och kastrera henne (ta bort livmoder osv) så att hon inte får sånna humörsväng! IIIK! Men iaf... Funderar på att blogga om de filmer jag har sett för länge se... Ska nog se film nr 28 idag... Men har inte bloggat om de andra filmerna... Yikes... nej jag ska försöka sova, fast jag har sovit hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela