My world, My Rules

I am what ever I say I am

Mammas besök

Publicerad 2012-10-06 13:18:21 i Gott och blandat

Igår var mamma på besök, och vi kollade till sist på fyra filmer tillsammans. Det var mysigt och under kvällen gick vi tillsammans och köpte frukost, Men hon blev tvungen att åka strax innan åtta så vi åt inte frukost tillsammans. Inte nog med att mamma väckte mig tidigt, katten som löper och utgör sporadiska jamande mitt på natten.. Inge kul, inge kul alls. Men snart kommer hon blir "normal". Funderar starkt på att kastrera henne så fort jag har råd. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela