My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dålig start

Publicerad 2012-09-11 12:18:23 i Gott och blandat

Vaknade halvsunkig med bestämde mig för att ändå gå till jobbet. Missade första bussen så jag smsade min chef att jag skulle bli lite sen. Första början så skulle jag bara bli knappt tjugo min sen men gissa vilken överraskning som väntade mig inne i toan. Milou ( min tillfälliga inneboendes hund) hade kissat och bajsat. Jag tänkte bara vilken tur att jag inte trampade på skiten. Bet ihop allt, torkade bort allt, kollade klockan, skulle hinna med bussen. Småglad över att jag skulle hinna "enligt tidsplan" så gick jag för att ta på mina converse och gå. Vad upptäcker jag? Hund@€€&@€%*!!! hade kissat!!!! IGEN!!! Nu fanns det ingen chans att jag kunde hinna byta strumpor, torka upp allt och hinna med bussen. Nice... Vänder mig om och ja @€&$#*!!! hade skitit igen inne i toaletten. Ja, min humör var inte längre den bästa och jag ville bara säga till hunden att dra men skiten skulle inte fatta. Så då var det bara att smsa chefen igen med världens mest sämsta ursäkt, jag menar, hur troligt är det att en hund kissa OCH bajsar två gånger under mindre än 20 min.
För er hundälskare säger jag bara såhär, inte min hund, inte mitt ansvar.
Anyways så bestämmer jag mig för att städa undan allt och ta ut @€&!! så att den inte gör mer hyss inomhus. En snabbis på 10 min. Sen ville inte hunden in så jag får jaga den till entren. Yey. Under tiden får jag sms från min chef när jag är framme. Hatar att smsa mer än 30 min för jag ville inte bli sen.
Ja, jag vet inte vad jag ska göra. Helt ärligt. Det enda som jag tänker på just nu är att det är bara två dagar kvar. Sen inge mer hund, solitude i welcome you. Chibiz är min lilla älskling som är så snäll. :). Nej om hon vill tillbax blir det utan hund. Inga hundar igen.
Hoppas att dagen slutar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela