My world, My Rules

I am what ever I say I am

Efter stormen

Publicerad 2012-09-15 11:49:30 i Gott och blandat

Tystnad... En enorm tysnad som sveper sig förbi den lilla lägenheten.
 
Ok jag ska inte överdriva men en liten del av mig kommer sakna henne (ask me again in a week) men hunden... Jaaa... Hunden var hunden. Och ja, den bajsade och kissade inomhus igår. Yes... Tyvärr... Så nej tack, ingen mer hund hos mig. Hur gammal var hunden? Nästan ett år... Shit vad jag fick pli på hunden... Använde samma metod som jag har haft med Chibiz. Spreja så fort något var fel... Tro mig, en del var fel, Som när han försökte para sig med en katt som trodde han var en katt, och en hund som inte visste riktigt vad hon var.
En som verkligen saknar hunden är min katt.... I was so afraid of this... Ja, hon jamar efter honom, precis som när hon jamar efter hankatter. Hon trodde han var en hankatt!!!!! Så ni kanske inte behöver så mycket information om vad som skedde igår kväll... Eeeek....
 
Iaf, en god sak är att jag kommer förmodligen starta en liten sida med allt det jag har skapat, teckningar, broderier, smycken osv... Inga kläder för det kan jag inte än.
 
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela