My world, My Rules

I am what ever I say I am

Intervju, nya skor och balklänning

Publicerad 2012-09-05 11:07:49 i Gott och blandat

Jag har haft en ganska händelserik tisdag. För att inte säga veckostart.
Måndag - Amanda flyttade in hos mig och ska bo under två veckor. Hennes väska blev stulen och vi gjorde en polisanmälan.
Tisdag - Intervju för att eventuellt börja jobba för själva företaget och inte som inhyrd. Intressant intervju som jag hoppas att det slutar med att jag får jobbet. En till sak hände. Jag fick en till intervju som vikarie för ett år och även där är det direkt för företaget. Hoppas verkligen att få fortsätta för företaget men som direktanställd. Får ganska bra lön men vill ha bättre. Jag hoppas bara på det bästa. Vad med kan jag säga. Efter den händelserika dagen så skulle jag hem till Ferni för en sista look med klänningen. Den ska bli klar idag och lär väl få den på kvällen. Däremot ska jag sy min egen väska. Yey! :) ska försöka göra klart den ikväll. Om det går. Heh... Sen vart det kebab mit daz Amanda. Jag måste verkligen ändra kosten. Måste även inhandla tvättmedel, boka tid på söndag. Tror att jag tar min vanliga kl 10 för jag vill inte upp tidigt på söndag.
Idag är det onsdag. Gick upp relativt tidigt, spenderade min ensamma tid att kolla youtube klipps och kolla om det har kommit nya serier samt nya avsnitt. Ja o ja. Ska börja checka lite nya serier. Aja. Vi får se. Wish me luck today.

Kommentarer

Postat av: Made Ossandon

Publicerad 2012-09-05 16:54:04

Bild på skorna! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela