My world, My Rules

I am what ever I say I am

Blixt och moln

Publicerad 2012-09-09 10:26:00 i Gott och blandat

Jag önskar bara att jag kunde förstå min storm av osäkerhet och känslor. Nej det är inte det att jag tycker om någon specifik som jag känner så.
Who am I kidding?
Jo ok, det är om S, men vad spelar det för roll egentligen för allt jag vet är att S skiter fullständigt i mig och vill säket inte säga mkt om sitt liv till mig, men JAG ska berätta och JAG ska öppna upp mig och bla bla bla! Trött jag blir...

Det kanske verkar som om att jag inte kan släppa S vilket svaret blir ja och nej. Än så länge har jag inte stött på någon som har varit som S. Men jag måste släppa allt. Talade med Crom om S och han tyckte bara att jag skulle glömma honom.

Sometimes it's hard for me to forget....

Men jag ska, jag borde, jag måste!

Vi får se hur det artar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela