My world, My Rules

I am what ever I say I am

Vardag

Publicerad 2012-09-19 08:10:30 i Gott och blandat

Jag försöker ibland pussla ihop vardagar och har varken barn eller ett förhållande. Tänk om jag skulle ha ett förhållande? Alltså, jag vet inte. Jag antar att jag är inte efter ett förhållande, igen. Jag antar att jag trivs med mig själv, mins små manier och vardagsproblem.
Visst, att veta att någon väntade på mig hemma fick mig att bli lite van med det. Men samtidigt fick jag lära mig om hur det är att bo med någon, även om det var bara två veckor. Saknar hennes glada stämma och hennes små vardagsproblem. Saknar tyvärr inte hunden. Och kanske en minimal saknad. Min katt saknar honom, ha ha ha! Nej orkar inte skriva mer.

Kommentarer

Postat av: Eli

Publicerad 2012-09-22 00:50:34

yeh.. bo hemma är ngt du inte än "appreciate" enough just yet.. btw, nu när du faktiskt bor sj, så har du chansen o bli mer spontan. I had the most spontanous day today, and it acctually worked out! (I need to do this more often)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela